SERVEIS COMPLEMENTARIS

Servei d’acollida

Servei de 07:30h. a 08:30h. per a aquelles famílies que hagin de portar al seu fill o filla abans de l’horari escolar.

Servei de permanència

Servei de 17:30h. a 18:30h. Per a aquelles famílies que hagin de recollir al seu fill o filla més tard de l’horari escolar.

Servei de lactància

Disposem d’un espai adaptat per a les mares que ho desitgin.

Servei de menjador

Servei de 12:00h. a 15:00h., que inclou dinar i temps de migdiada/descans.

Casal d’estiu

Els mesos de juliol i agost obrim les nostres portes als nens i nenes de 1 a 6 anys, per fer-los gaudir d’activitats divertides i refrescants. Tant si sou alumnes del centre com si no.

Natació

Aquesta activitat extraescolar es realitzarà dins l’horari lectiu i que la duem a terme en col·laboració amb el centre de Sport Femení Balmes (a partir 1 any).

Celebració d’aniversaris

Posem les nostres instal·lacions i serveis a la vostra disposició, per a que la festa d’aniversari dels nens i nenes de 1 a 6 anys sigui inoblidable. Tant si sou alumnes del centre com si no.